Інші видання
|
|
smoke | Дата: Нд, 12.11.2006, 21:17 | Повідомлення # 1 |
Юніор 125
Група: Перевірені
Повідомлень: 71
Статус: Offline
| Вчора було знайдено в себе в закромах такі раритетні журнали, які називались "Автомотоспорт". Виходили вони рідко. Якщо я не помиляюсь, то всього їх було кілька номерів в 1990 році. Друкувався він на простому газетному папері, але зате повністю всі фото кольорові (ну, якщо чесно то 80-90% фото).Там, окрім радянських автогонок, досить багато писали про Формулу-1, яку в СРСР не визнавали. Досить цікаві були статейки. І, що приємно вразило, на одному номері спідвеїсти на обкладинці, на весь листок. В ньому було описано гонку у Львові. Юніори там тоді катались у фіналі. Кріс Луіс виграв, другий був Рене Аас, а третій - хто ви думаєте - сам Тоні Рікардсон! (Віктор Гайдим, здається, 12 був) Тоні навіть там на фото є правда спиною... його там механіки вітають. І ще в одному номері є також стаття про спідвей, також на львівському треці... Треба перечитати, про яку гонку. Також є збірочка таких раритених журнальчиків, як "Мотор Ревю" В радянські часи був убойний чехословацький журнал, який друкувався на російській мові, всіляко рекламував такі відомі бренди як "Ява", "Шкода", "ЧЗ", "ЛІАЗ" і тд. Дуже багато статей було про спідвей, мотокрос, автокрос і інші технічні види спорту. Просто відкриваєш і око радується Ностальгія, блін... якби можна було б прикріпити картинку до поста, то клікнув би цифровиком кілька фоток з тих журнальчиків, якщо комусь цікаво
|
|
| |
brother | Дата: Нд, 12.11.2006, 21:54 | Повідомлення # 2 |
Юніор 125
Група: Перевірені
Повідомлень: 66
Статус: Offline
| можеш відкривати "Першу Приватну Бібліотеку" а й дійсно, в чеському "Мотор Ревю" за 1986 рік є якраз стаття про Ігоря Марка, який тоді став чемпіоном Європи. є опис гонки та деякі фото.
Повідомлення відредагував brother - Нд, 12.11.2006, 21:56 |
|
| |
Severin | Дата: Пн, 13.11.2006, 08:19 | Повідомлення # 3 |
Юніор 125
Група: Перевірені
Повідомлень: 56
Статус: Offline
| Quote (smoke) | якби можна було б прикріпити картинку до поста, то клікнув би цифровиком кілька фоток з тих журнальчиків, якщо комусь цікаво | Давай викладай на СФ.
|
|
| |
Mc7 | Дата: Пн, 13.11.2006, 08:37 | Повідомлення # 4 |
Юніор
Група: Перевірені
Повідомлень: 108
Статус: Offline
| Quote | якби можна було б прикріпити картинку до поста, то клікнув би цифровиком кілька фоток з тих журнальчиків, якщо комусь цікаво | Заливаєш картинки сюди http://foto.radikal.ru/ а потім викладуєш їх адреси на форумі і картинка буде підгружатись автоматично
Повідомлення відредагував Mc7 - Пн, 13.11.2006, 08:38 |
|
| |
smoke | Дата: Вт, 14.11.2006, 08:22 | Повідомлення # 5 |
Юніор 125
Група: Перевірені
Повідомлень: 71
Статус: Offline
| Ладно, постараюсь попрацювати над цим питанням Добавлено (14.11.2006, 08:22) --------------------------------------------- Фото викладені на спідвей форумі: Спидвей форум
|
|
| |
TOFIK | Дата: Вт, 28.11.2006, 08:15 | Повідомлення # 6 |
Адміністратор
Група: Администраторы
Повідомлень: 737
Статус: Offline
| http://www.rivnepost.rv.ua/showarticle.php?art=014452
Я ВіКонтактi :)
|
|
| |
andreiko | Дата: Вт, 28.11.2006, 09:06 | Повідомлення # 7 |
Чемпіон України
Група: Перевірені
Повідомлень: 57
Статус: Offline
| Quote (TOFIK) | http://www.rivnepost.rv.ua/showarticle.php?art=014452 | дяяяя, были времена...
моя фотогалерея http://andreiko.uuuq.com/
|
|
| |
TATIK | Дата: Ср, 29.11.2006, 14:10 | Повідомлення # 8 |
Сеньйор
Група: Администраторы
Повідомлень: 227
Статус: Offline
| Особисто мене ця стаття розчарувала,тим більше що мені подобається тема "Рідне місто,те що пам"ятаю" ,завжди з задоволенням читаю. Але те як про трек написав любитель футболу і не любитель автомотоспорту Несенюк....Правда, що можна чекати від людини яка в 90-ті роки коли дуже популярна була Формула-1, поїхав з дружиною на етап в Будапешт (хоча всі знайомі казали що краще б поїхав від газети і телебачнення у таке відрядження справжній любитель автомотоспорту Вільям Шевчук). Те що було написано про Формулу-1 в газеті "Рівне вечірнє" обурило всіх вболівальників формули,тим більше що я за рік-два до цього був на етапі Формули-1 і бачив яке це свято . І ось футбольний фанат починає згадувати трек, мотогонки,мотобол і стадіон "Колгоспник", і я не можу промовчати і хочу поправити Несенюка,тим більше що цю статтю прочитає багато молодих прихильників мотоспорту і в них може залишитись враження про НАШ ПРЕКРАСНИЙ, ХОЧА І ДЕРЕВ"ЯНИЙ АЛЕ ЗАТИШНИЙ І ЗРУЧНИЙ СТАРИЙ МОТОТРЕК, таким яким його описав Несенюк. Наш трек був побудований в рекордні строки за пару місяців, і ЦЕ БУВ ПЕРШИЙ МОТОТРЕК В СРСР, всі інші команди виступали на футбольних стадіонах з переобладнаною біговою доріжкою. Було дві нормальних довгих трибуни на прямих з суддівською і коментаторською, причому рядів в них було не 4-5 як пише автор в статті, а значно більше десяти (приблизно стільки ж як і на стадіоні "Колгоспник").До речі в Польщі багато треків мають трибуни тільки на прямих, а наприклад в Жешуві взагалі всього одна трибуна на стартовій прямій .Був прекрасний закритий парк, він знаходився на виході з першого віража знаходився вище доріжки, тому було зручно заводити мотоцикли при виїзді на доріжку. Гонщики знаходячись в закритому парку біля своїх мотоциклів могли займатись мотоциклами і спостерігати за тим що відбувається на доріжці,про що не скажеш про наш сучасний трек. В район треку ходили автобуси 22 і 23, і болільники з віддалених околиць добирались на мотогонки без проблем, а дуже багато приїздили на автомобілях ,мотоциклах і мопедах. Багато людей приїздило на вантажівках ,автобусами з організацій і під час гонок мототрек був обліплений з усіх сторін автомобілями і мотоциклами. Глядачів було багато,приходили сім"ями,колективами з роботи, болільники були на трибунах, на деревах навкруги трека і на дахах гуртожитків (які до речі були збудовані в в кінці 60-х на початку 70-х років а не в 80-ті як пише автор).Жваво йшла виїзна торгівля,морозиво носили і продавали прямо на трибунах.Міліція завжди в парадній формі.Це дійсно було свято. До речі мотобол був і на мототреці і на "Колгоспнику" і навіть він був на НОВОМУ треці (не пропав він до 72-го року як пише автор статті), крім Дубровиці (до речі команда називалась "Маяк"), ще була команда "Зоря "Володимирець на зустріч до яких приїздили команди з усього СРСР. Так що мені здається ,що якщо писати то все таки ПОТРІБНО "звісно, зазарнути в архіви, підняти публікації та документи і все уточнити" . Але Несенюк пише "Але я не історик і не архіваріус. Нехай в документах копирсаються ті, хто займається цим по роботі й завдяки кому таким, як я, доводиться поновлювати історію міста за дитячими спогадами."
Повідомлення відредагував TATIK - Ср, 29.11.2006, 14:25 |
|
| |
тенто | Дата: Ср, 29.11.2006, 20:18 | Повідомлення # 9 |
Чемпіон
Група: Перевірені
Повідомлень: 385
Статус: Offline
| Quote (TATIK) | Особисто мене ця стаття розчарувала,тим більше що мені подобається тема "Рідне місто,те що пам"ятаю" ,завжди з задоволенням читаю. Але те як про трек написав любитель футболу і не любитель автомотоспорту Несенюк....Правда, що можна чекати від людини яка в 90-ті роки коли дуже популярна була Формула-1, поїхав з дружиною на етап в Будапешт (хоча всі знайомі казали що краще б поїхав від газети і телебачнення у таке відрядження справжній любитель автомотоспорту Вільям Шевчук). Те що було написано про Формулу-1 в газеті "Рівне вечірнє" обурило всіх вболівальників формули,тим більше що я за рік-два до цього був на етапі Формули-1 і бачив яке це свято . І ось футбольний фанат починає згадувати трек, мотогонки,мотобол і стадіон "Колгоспник", і я не можу промовчати і хочу поправити Несенюка,тим більше що цю статтю прочитає багато молодих прихильників мотоспорту і в них може залишитись враження про НАШ ПРЕКРАСНИЙ, ХОЧА І ДЕРЕВ"ЯНИЙ АЛЕ ЗАТИШНИЙ І ЗРУЧНИЙ СТАРИЙ МОТОТРЕК, таким яким його описав Несенюк. Наш трек був побудований в рекордні строки за пару місяців, і ЦЕ БУВ ПЕРШИЙ МОТОТРЕК В СРСР, всі інші команди виступали на футбольних стадіонах з переобладнаною біговою доріжкою. Було дві нормальних довгих трибуни на прямих з суддівською і коментаторською, причому рядів в них було не 4-5 як пише автор в статті, а значно більше десяти (приблизно стільки ж як і на стадіоні "Колгоспник").До речі в Польщі багато треків мають трибуни тільки на прямих, а наприклад в Жешуві взагалі всього одна трибуна на стартовій прямій .Був прекрасний закритий парк, він знаходився на виході з першого віража знаходився вище доріжки, тому було зручно заводити мотоцикли при виїзді на доріжку. Гонщики знаходячись в закритому парку біля своїх мотоциклів могли займатись мотоциклами і спостерігати за тим що відбувається на доріжці,про що не скажеш про наш сучасний трек. В район треку ходили автобуси 22 і 23, і болільники з віддалених околиць добирались на мотогонки без проблем, а дуже багато приїздили на автомобілях ,мотоциклах і мопедах. Багато людей приїздило на вантажівках ,автобусами з організацій і під час гонок мототрек був обліплений з усіх сторін автомобілями і мотоциклами. Глядачів було багато,приходили сім"ями,колективами з роботи, болільники були на трибунах, на деревах навкруги трека і на дахах гуртожитків (які до речі були збудовані в в кінці 60-х на початку 70-х років а не в 80-ті як пише автор).Жваво йшла виїзна торгівля,морозиво носили і продавали прямо на трибунах.Міліція завжди в парадній формі.Це дійсно було свято. До речі мотобол був і на мототреці і на "Колгоспнику" і навіть він був на НОВОМУ треці (не пропав він до 72-го року як пише автор статті), крім Дубровиці (до речі команда називалась "Маяк"), ще була команда "Зоря "Володимирець на зустріч до яких приїздили команди з усього СРСР. Так що мені здається ,що якщо писати то все таки ПОТРІБНО "звісно, зазарнути в архіви, підняти публікації та документи і все уточнити" . Але Несенюк пише "Але я не історик і не архіваріус. Нехай в документах копирсаються ті, хто займається цим по роботі й завдяки кому таким, як я, доводиться поновлювати історію міста за дитячими спогадами." | TATIK, СУПЕР
|
|
| |
Severin | Дата: Ср, 29.11.2006, 21:01 | Повідомлення # 10 |
Юніор 125
Група: Перевірені
Повідомлень: 56
Статус: Offline
| Треба пульнути в РВ Мо надрукують
|
|
| |