якщо своїх не готувати перспективи жодної. А такий підхід означає одне - відверта комерція. Наприклад у Гнезно є дитяча спортивна школа ... нехай і невелика, але мотоциклів з 12-15 там є і є вони кількох типорозмірів і для старших хлопчаків і для менших ... до речі утримує школу і її парк не клуб, а місто ... а клуб забезпечує тренувальний процес і супроводження школи ... до речі плату за користування треком з клубом не беруть ... тут місто теж утримує арену, а клубні спеціалісти готують доріжку, техніку - вкладають свій професіоналізм ... і показують результат. Там реальна і узгоджена кооперація і народ толковий ... вони спідвей не як "корито" розглядають, а як справу за яку дбати треба і у яку вкладати треба.Добавлено (10.10.2008, 11:41)
---------------------------------------------
і доріжку там готують на совість ... дюр не має ... хоч трек досить складний технічно, але їздять хлопці швидко, без страху і падінь серйозних. У нас готують доріжку час від часу (перед гонкою) ... як небудь ... аби для ока ... а там постійно її готують і утримують планомірно у стані хорошому ... зразу ж після гонки вирівнюють, на другий день знову працюють ... і так весь час ... якби польскі судді бачили як у нас трек готують ... оцінки були б не такі, які ставлять ... вони просто по стереотипу своєму ставлять ... оцінку по зовнішньому вигляду ... просто ситуації не знають.