Чт
12.12.2019
11:38

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: ШУРИК, andreiko, МАРКУХА  
СПІДВЕЙ-ФОРУМ » Преса, відео, фото, ігри ... » Спідвейні ігри » Регламент Speedway Meeting Championship (Регламент и изменения в нем! Читать внимательно.)
Регламент Speedway Meeting Championship
KillДата: Чт, 26.10.2006, 15:20 | Повідомлення # 1
Чемпіон
Група: Перевірені
Повідомлень: 307
Репутація: 0
Статус: Offline
Регламент он-лайн чемпіонату Speedway Meeting

1. Для того, щоб стати учасником “Ліги” необхідно зареєструватись на цьому форумі. В даній темі вказати свій нік, назву команди, номер ICQ, та адрес e-mail. (останні два пункти можна повідомити через “особисте повідомлення” або в будь-який інший спосіб організаторам ліги користувачам під ніком ШУРИК, або KILL).
а). Необхідно скачати програму Speedway Meeting за адресою http://www.speedway-meeting.com/ (за основу береться програма версії - Version 5.2.1 - Latest version for Windows). Або ж за проханням учаснику ліги буде вислана ця програма електронною поштою.
б). Обов’язково необхідно мати електронну поштову скриньку та номер ICQ. Без їх наявності, проводити змагання практично не можливо.

2. Набір команд в перший сезон проводитиметься за системою “хто перший подав заявку”. Перші 8 учасників складають “Екстра лігу”. Решта виступатимуть в першій лізі. (цей пункт може бути змінено, в залежності від кількості учасників).

3. Драфт
3.1. Перед початком сезону менеджери вибирають гонщиків для своїх команд з Lines up 2006 (інсталюється разом із грою Speedway Meetingадреса program files/Speedway meting/Lines up/line up2006).
3.2. У першому раунді драфту (та у всіх наступних непарних раундах), менеджер який виграв минулорічний чемпіонат вибирає першим, хто зайняв друге місце вибирає другим і так далі.
3.3. У другому раунді (та у всіх наступних парних раундах) драфту послідовність вибору гонщиків відбувається у зворотному порядку.
3.4. Загальна кількість раундів драфту 10.
3.5. Максимальна кількість вибраних гонщиків на драфті є обмеженою і становить 7 «не легіонери» та 3 «легіонери».
3.6. Максимальна кількість гонщиків на сезон 10 «не легіонерів» та 5 «легіонерів».
3.7. Розмежування між дорослими та юніорами не існує.
3.8. Покаранням за перевищення ліміту «легіонерів» чи «не легіонерів» є вилучення гонщика із складу команди, якого можуть дозаявити інші менеджери у склади своїх команд під час найближчого трансферного вікна.
3.9. Перед початком наступного сезону менеджери команд можуть захистити (тобто залишити у своєму складі) тільки 3 «не легіонерів» та 1 «легіонера».
3.10. Гонщики ліги мають статус «легіонерів» та «не легіонерів».
3.11. «Не легіонерами» ліги вважаються польські, українські, російські, латвійські гонщики, які виступають у Чемпіонаті Польщі. (Lines up 2006 – PLE, PL1, PL2)
3.12. Російські та українські гонщики які виступають у російській лізі можуть бути вибрані до ліги як «не легіонери». Від їхнього СРЗ у російській лізі віднімається 2,00. (Lines up 2006 – RUS)
3.13. «Легіонерами» ліги вважаються іноземні гонщики, які виступають у Польщі; гонщики, які виступають у інших європейських чемпіонатах (вищі ліги Швеції, Великобританії). Від їхнього СРЗ віднімається 1,50. (Lines up 2006 – SE, BEL)
3.14. Гонщики з решти європейських чемпіонатів можуть приймати участь тільки як «легіонери» у «1-й Лізі», від їхнього СРЗ віднімається 2,00. (Lines up 2006 – BPL, BCL, SA, S!, DSL)

Добавлено (04.10.2006, 09:34)
---------------------------------------------
4. Трансферний ринок та міжсезоння
4.1. Існує три трансферних вікна, під час яких менеджери можуть обмінюватись гонщиками, дозаявити гонщиків чи вилучати гонщиків із складу команди.
4.2. Трансферні вікна та міжсезоння мають такі терміни: по закінченню драфта – за тиждень до початку сезону; після закінчення першого кола ліги – за тиждень до початку другого кола ліги; після закінчення другого кола ліги – перед початком плей-офф.
4.3. Менеджер однієї команди за згоди іншого менеджера команди, може міняти своїх гонщиків тільки за наступних умов:
• одного свого гонщика на одного гонщика іншої команди;
• свого гонщика на вибір у наступному драфті;
• свого гонщика на двох (і не більше) гонщиків з іншої команди;
• свого гонщика на одного гонщика іншої команди плюс вибір у наступному раунді драфту.
4.4. Загальний склад команди не може перевищувати 15 гонщиків.
4.5. Один гонщик може змінити лише одну команду за один сезон.
4.6. Під час трансферних вікон дозволяється дозаявляти гонщиків та виключати їх із складу.
4.7. Під час міжсезоння дозволяється проводити тест-матчі
4.8. Тест-матч проводиться за згоди двох менеджерів
4.9. Тест-матчі поділяються на офіційні на не офіційні
4.10. Результати офіційного тест-мату повинні бути обов’язково оголошені на форумі відразу після його закінчення.
4.11. Менеджер на початку сезону повинен обов’язково провести 2 офіційні тест-матчі з різними командами.
4.12. Якщо менеджер не проведено офіційні тест-матчі, то з кожного гонщика його команди знімається 0,25 від СРЗ за кожен не проведений офіційний тест-матч.
4.13. Неофіційні тест-матчі не оголошуються на форумі і є приватною справою менеджерів.

5. Сезон
5.1.Кожна команда ліги зустрічається з іншою командою ліги 4 рази за сезон: 2 дома і 2 в гостях. Кожного тижня два тури, по два матчі в кожному (в гостях і дома)5.2. За результатами матчу команді нараховується 2 очки за перемогу, 1 - за нічию, 0 - за поразку. Переможець за сумою двох матчів отримує одне турнірне очко. Якщо переможця не можна визначити (рівна кількість очок) - то проводиться додатковий заїзд. Кожен менеджер виставляє будь-якого гонщика своєї команди. Переможець заїзду приносить своїй команді бонусне очко.
5.3.По закінченню регулярного чемпіонату перші 6 команд приймають участь у плей-офф.
5.4.У 1- му раунді плей-офф зустрічаються команди, які посіли 3-6 місце: 3-а команда з 6-ою командою, 4-та з 5-ою. Команда яка посіла вищу сходинку у регулярному чемпіонаті перший свій матч проводить у гостях.
5.5.У другому раунді плей- офф (півфінал) зустрічаються команди ,які посіли після регулярного чемпіонату 1-е та 2-е місце, а також переможці 1-го раунду плей-офф. Команда яка посіла 1-е місце зустрічається із командно переможцем 1-го раунду плей-офф, яка за результатами регулярного чемпіонату зайняла нижче місце, а команда яка посіла 2-е місце зустрічається із командно переможцем 1-го раунду плей-офф, яка за результатами регулярного чемпіонату зайняла вище місце. Команда яка посіла вищу сходинку у регулярному чемпіонаті перший свій матч проводить у гостях.
5.6. Фінал ліги відбувається між переможцями півфіналів, у фіналі команди змагаються до двох перемог. Команда яка посіла вищу сходинку у регулярному чемпіонаті перший свій матч проводить у гостях.
5.7.Команди які зайняли останнє та передостаннє місце у «Екстра Лізі» змагаються між собою за збереження місця у «Екстра Лізі». Змагання проходять до двох перемог. (так званий «міні-турнір»)
5.8.Команда яка програла «міні-турнір» понижується у класі, і наступного року буде приймати участь у «1-й Лізі». Її місце у «Екстра Лізі» займає переможець «1-ї Ліги».
5.9. Регламент проведення змагань у «1-й Лізі» буде визначено після остаточної кількості учасників «Екстра Ліги».

Добавлено (04.10.2006, 09:35)
---------------------------------------------
6. Календарний матч та матчі плей-офф
6.1. Менеджери команд повинні подати заявки складів своїх команд із зазначенням стартових номерів і повідомити це на форумі. Матч можна проводити, тільки після оголошення складів на форумі
6.2. У кінці заявки команди, менеджер повинен зазначити «Наступний склад – Без змін», що підтверджує зацікавленість менеджера на подальшу участь у змаганнях.
6.3. Якщо менеджер команди не повідомляє свій склад команди на наступний календарний матч вчасно, то на цей матч буде автоматично виставлений склад з минулої гонки (якщо у заявці попереднього матчу він вказав«Наступний склад – Без змін»). У іншому випадку йому буде зараховано поразку 0:40, незалежно від того чи приймаюча він сторона чи гість.
6.4. Якщо три рази за сезон менеджер вчасно не подає склад своєї команди, то з кожного гонщика його команди знімається 1,00 від СРЗ.
6.5. Менеджери команд, що зустрічаються повинні залишити повідомлення про визначення точного часу та дати матчу (кожного понеділка).
6.6. У день матчу менеджер-гість (надалі гість) відправляє по ICQ менеджеру-господарю (надалі господар) склад команди із вказаними стартовими номерами.
6.7. Сума СРЗ гонщиків команди на матч, не повинна перевищувати 45,00.
6.8. Склад команди на матч 7 гонщиків.
6.9. Менеджер має право умисно занижати СРЗ своїх гонщиків (максимум трьох) на окрему гонку, щоб заявка на матч відповідала пункту 6,7 регламенту (можна занижувати максимум на 0,75).
6.10. Не можна підвищити СРЗ іншому гонщику (у випадку пункту 6,9).
6.11. Два найкращі гонщики команди повинні мати 1-й та 5-й стартові номери
6.12. Гонщики з найменшими СРЗ, що заявлені на матч мають 6-й та 7-й стартові номери.
6.13. Інші три гонщики мають 2-й, 3-й, та 4-й стартові номери.
6.14. Покарання за нерегламентований line-up на гонку, результати гонщика, який мав стартовий номер невідповідний пунктам 6.9, 6.10 та 6.11, анульовується.
6.15. Господар заповнює «програмку» стимулятора матчу (програма Speedway Meeting) (Відкрити у програмі file/new meeting/polish league match і заповнити програмку у вікні яке з’явилося).
6.16. Виставити у меню «програмки», що командами керують гравці (менеджери), а не комп’ютер.
6.17. Згенерувати перший заїзд
6.18. Записати дані у файл (меню meeting/suspend/дата матчу).
6.19. Відіслати збережені файли на електронну пошту «гостя».
6.20. Господар проводить наступний заїзд та копіює результати на номер ICQ «гостя».
6.21. Починаючи з 3-го заїзду, «господар» повідомляє «гостя» про учасників кожного заїзду та можливі зміни.
6.22. «Гість» вносить корективи у склад учасників заїзду (r/r, тактичний резерв, зміна гонщика основного складу 7-им номером).
6.23. Заміна гонщика (r/r) – менеджер може проводити у випадку, якщо один з 5-ти його найкращих гонщиків (результати СРЗ) отримав травму у попередній гонці.
6.24. Заміна гонщика не може призначатися замість 6-го стартового номера.
6.25. Будь-яка травма діє протягом трьох календарних гонок.
6.26. «Господар» у програмці проводить корективи надані «гостем» і генерує заїзд.
6.27. у 14 заїзді «господар» повідомляє «гостя» про гонщиків, яких він може вибрати у цьому заїзді.
6.28. Учасник 15 заїзду автоматично стають 2 гонщики з команди, як набрали найбільшу кількість очок.
6.29. Після закінчення матчу «господар» оприлюднює результати матчу на форумі
6.30. «Гість» має 15 хвилин (після оголошення результатів) для підтвердження чи подання протесту результату матчу (наприклад СРЗ гонщика приймаючої команди не може бути більшим на 0,50)
6.31. Якщо «господар» не може оприлюднити результати (технічно), «гість» оприлюднює результат на форумі.
6.32. Якщо повідомлення про результат матчу не оголошено на форумі, то матч вважається як той, що не відбувся.

7. Регламент даних змагань оснований на регламенті ПОЛЬСЬКОЇ ЛІГИ.

8. Організатори ліги залишають за собою право вирішувати спірні питання.

9. Організатори ліги – ШУРИК ТА KILL!

Добавлено (26.10.2006, 15:20)
---------------------------------------------
Приложение к регламенту (травмы гонщиков).
1. Програма сам опредиляет когда гонщик травмировался
2. Когда гонщик травмирован, напротив него в скобочках указываеться буква I (injury).
3. Игрок который получил травму должен пропускать следующие матчи в зависомости от степеня травматичности.
4. Степень травматичночти обозначаеться латинскими буквами в соответствии с таблицей (1 - травма в первой гонке тура, 2 - травма во второй гонке тура):

Fn (Fell and non-starter in re-run race) пропускает 3/2 гонки
1.пропускает 2 гонку тура і две гонки 2-го тура
2.пропускает 2-ой тур
F (Fell) пропускает 4/4 гонки
1.пропускает 2 гонку тура і две гонки 2-го тура, плюс 1-ю гонку 3-го тура
2. пропускает 2-ой и 3-ий тур
Fx (Fell and excluded from re-run race) пропускает 5/6 гонок
1.пропускает 2 гонку тура і четыри гонки 2-го и 3-го тура
2.пропускает 2, 3, 4-ий туры
X (Other exclusion) пропускает 7/8
1.пропускает 2 гонку тура і шесть гонок 2,3,4-го туров
2.пропускает 2, 3, 4 и 5-ий туры


SK Killers чи SK Monarchs: знайдіть 10 відмінностей?

Повідомлення відредагував Kill - Пт, 27.10.2006, 15:24
 
ШУРИКДата: Вт, 31.10.2006, 14:43 | Повідомлення # 2
Сеньйор
Група: Перевірені
Повідомлень: 225
Репутація: 1
Статус: Offline
В регламент додані зміни!
П.6.1 Уважнов сім ознайомитись!
 
kletsДата: Вт, 31.10.2006, 20:44 | Повідомлення # 3
Чемпіон Європи
Група: Перевірені
Повідомлень: 567
Репутація: -1
Статус: Offline
Quote (ШУРИК)
В регламент додані зміни! П.6.1 Уважнов сім ознайомитись!

Закрили лазейку...


Краще з розумним згубити, ніж з дурним знайти...
 
МАРКУХАДата: Вт, 31.10.2006, 21:29 | Повідомлення # 4
5-разовий Чемпіон Світу
Група: Модератори
Повідомлень: 828
Репутація: 6
Статус: Offline
Quote (klets)
Закрили лазейку...

а яка з цього вигода була просто треба наперед все обдумати


СКТ-спідвей клуб ТАРАС-чемпіон
 
kletsДата: Вт, 31.10.2006, 22:48 | Повідомлення # 5
Чемпіон Європи
Група: Перевірені
Повідомлень: 567
Репутація: -1
Статус: Offline
Quote (МАРКУХА)
а яка з цього вигода була просто треба наперед все обдумати

а якщо не було вигоди, то навіщо змінили?


Краще з розумним згубити, ніж з дурним знайти...
 
МАРКУХАДата: Пн, 13.11.2006, 08:13 | Повідомлення # 6
5-разовий Чемпіон Світу
Група: Модератори
Повідомлень: 828
Репутація: 6
Статус: Offline
Quote (klets)
а якщо не було вигоди, то навіщо змінили?

Шоб не шукав ніхто як з цього виграти


СКТ-спідвей клуб ТАРАС-чемпіон
 
СПІДВЕЙ-ФОРУМ » Преса, відео, фото, ігри ... » Спідвейні ігри » Регламент Speedway Meeting Championship (Регламент и изменения в нем! Читать внимательно.)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: