- Якщо говорити про гонщиків, які їздять небезпечно, то багато глядачів до них можуть віднести росіян, особливо після Командного Кубка Світу. Ви працювали тренером в "Шахтарі" з Червонограду, чи гонщики зі сходу справді їздять так небезпечно.
- Звичайно ні. Можливо після ситуації за участю Еміля Сайфутдінова або Григорія Лагути під час Командного Кубка Світу можна з цим не погодиться, тому що вони справді їхали небезпечно. Загалом це гонщики, які їздять чесно, не можна відразу всім росіянам прикріпляти надписи "їду на забій".
- В цьому сезоні в українській лізі беруть участь чотири команди, а до змагань у російській лізі зголосилися лише три клуби. Який рівень лігових змагань у цих країнах?
- Одне я можу сказати точно: більше всього в російській лізі цей рівень пішов вниз. В українській лізі це лише перший сезон. Це справа часу, і на Україні ця ліга розвинеться, проте це також і справа фінансів.
- Я розмовляв колись з Пьотрем Димем, який їздив в команді з Рівного і він розказував, що на матч місцевої команди приходить біля 10 тис. глядачів. Це показує, що попит на цей спорт у наших східних сусідів є...
- Я був вражений кількістю глядачів! Але скажу щиро, що вболівальники поводяться там трошки по-іншому ніж на матчах в Польщі. Немає таких заздрощів, немає бійок, тут панує трохи інша, лагідніша атмосфера. На Україні також відчутний натиск на гонщиків, але не такий великий, як натиск в Польщі збоку вболівальників.
Tygodnik Zuzlowy NR 33
|