Кшиштоф Цегельські
У спідвейному регламенті багато суперечливих записів. Багато розмов точиться навколо пункту в якому зазначено, що якщо падіння між гонщиками сталося не в першому віражі першого кола заїзду, то суддя мусить знайти винного і виключити його з перезаїзду.
Товариство спідвеїстів "Метанол" має намір вжити заходів для зміни цього положення.
"Незабаром має відбутися зустріч з головою ГКСЖ і від імені Товариства Спідвеїстів "Метанол" я запропоную змінити цей пункт", - повідомив у розмові з "Газетой Вроцлавськой" Кшиштов Цегельскі, президент "Метанолу".
Під час зустрічі з Пьотром Шиманським, "Цегла" має намір порушити і декілька інших питань:
"Є кілька пунктів які будуть запропоновані до зміни. Наприклад, те, що після виїзду з закритого парку не можна проїхати спокійно ціле коло. Це приводить до нещасних випадків та травм. Так сталося під час останнього Критеріуму Асів у Бидгощі, де Себастіан Уламек допустив падіння чаме через те, що не знав, що там є "колія". Себастіан пізніше звернув увагу на те, що гонщик повинен мати можливість проїхати спокійне коло перед стартом. Так вважає не тільки він, а також і Адріан Медзінські. Це дійжно дуже слушна поправка адже якщо ти не їдеш в декількох заїздах, то не можеш передбачити як змінилася доріжка. В Гьотеборгу гонщики теж по іншому сиділи б на мотоциклах, якби знали стан доріжки."
Цегельскі також зауважив, що в поганій підготовці поверхні деяких доріжок частково є вина і самих гонщиків. "То самі гонщики винні в багатьох випадках, бо вони тільки нарікають на все, а за ці роки не можуть дати ради. Це ж можа зробити. Люди, в нас ХХІ століття!"
sportowefakty.pl