Вт
16.01.2018
13:40
ВХІД
Категорії
Польська ліга [115]
Міжнародні змагання [248]
Українські змагання [128]
Російська ліга [110]
Тренування [21]
Льодовий спідвей [7]
Гонщики [134]

Статистика

Всього он-лайн: 1
Гостей: 1
Зареєстрованих: 0
Пошук
Календар
«  Квітень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів новин

Головна » 2008 » Квітень » 16 » Друга польська ліга: суперників потрібно знати в обличчя!
20:02
Друга польська ліга: суперників потрібно знати в обличчя!
До 20 березня клуб «Спідвей-Рівне» мав провести ліцензування треку, щоб отримати допуск до участі у змаганнях Польської ліги. Але на сьогодні роботи на стадіоні технічних видів спорту ще не завершені. Керівник клубу Володимир Жуковський заспокоює — все йде за планом.
— Ми провели переговори з керівництвом польського спідвею і нас запевнили, що поспішати не обов’язково, головне — добре усе підготувати. Ми під час ремонту сподівалися на допомогу ТСОУ, але доводиться усе робити власними силами. У цьому нам дуже допомагає депутат Рівнеради Олексій Губанов, якби не він, не знаю, чи впорались би. Підготовка йде до завершення. У квітні в нас нема домашніх гонок, тому час на підготовку стадіону ще є. Наприкінці квітня в Рівне приїдуть віце президент ПЗМ - Анджей Гродскі і один з комісарів UEM Сергій Лятосинський, які і проведуть ліцензування треку.
— Чи визначилися ви з назвою команди та спонсорами?
— З дня на день маємо визначитись. Якщо все буде добре, носитимемо назву відомої компанії.
— Ймовірним спонсором називався сарненський завод мостовихтехнологічнихконструкцій директор Михайло Шулятицький.
— Вони погодилися утримувати команду з 2007 року за весь рік було виділено, аж 2,5 тисячі гривень!!! За ці кошти неможливо було відремонтувати навіть половину мотоцикла. Проте з їхнім логотипом на пластронах наша команда виграла чемпіонат України серед пар. У 2008 році вони запевнили нас, що за жодних умов не зірвуть фінансування команди в польській лізі, але 6 квітня на нас чекає вже перша гонка в Ополє, а вони навіть жодного разу не спромоглися знами зустрітися, вже не кажучи про виділення будь-яких коштів нашій команді. Це є елементарний кидок нашої команди і рівненських вболівальників, які з нетерпінням очікують виступів команди в Польській Лізі. Окрім того байдужість до рівненських вболівальників та їхніх уподобань проявляє влада міста Рівного. Натомість Рівненська облдержадміністрація (голова ОДА Віктор Матчук) подала клопотання обласній Раді про виділення коштів для команди. На даний момент допомогу команді, окрім Олексія Губанова, надають генеральний директор „Азоту” Михайло Заблуда, директор фірми „Денір” Олександр Лі, московський бізнесмен Олег Литвиненко і німецька фірма „Рехау”. Сподіваємося, що в п’ятницю нам все ж таки вдасться назвати ім’я генерального спонсора, як і саму назву команди.

Друга польська ліга: суперників потрібно знати в обличчя!
Ось ми і дочекалися спідвейного сезону. 30 березня в „Стадіо Пабі” вболівальники відкрили телевізійний спідвейний сезон, а 6 квітня стартує друга польська ліга, в якій буде виступати і рівненський колектив „Спідвей-Рівне”. Напередодні старту чемпіонату „Спортивний Ярмарок” вирішив ознайомити вас, шановні вболівальники, з безпосередніми суперниками рівненського колективу. Наш, так званий аналіз та перед сезонний прогноз, ні в якому разі непотрібно сприймати, як істину в останній інстанції. Це наш суб’єктивний погляд, який, маємо надію, допоможе вам краще орієнтуватися по ходу сезону.
Розпочинаємо з календаря ліги. Як ми вже повідомляли в минулому номері „Спортивного Ярмарку”, польські спідвейні боси вирішили не вносити в нього жодних змін після зняття команди з Любліна. Та команда, яка мала проводити гонку з люблінською, буде просто відпочивати в турі. Таким чином, більшість турів у другій польській лізі буде складатися лише з двох гонок.
I тур. 6 квітня.
«КСМ» (Кросно) - «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц)
«Колєяж» (Ополє) - «Cпідвей-Рівне» (Рівне)
Відпочивають: «Старт» (Гнєзно), «Ожел» (Лодзь)
II тур. 13 квітня.
«Старт» (Гнєзно) - «КСМ» (Кросно)
«Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц) - «Колєяж» (Ополє)
Відпочивають: «Cпідвей-Рівне» (Рівне), «Ожел» (Лодзь)
III тур. 20 квітня.
«Ожел» (Лодзь) - «Cпідвей-Рівне» (Рівне)
«Колєяж» (Ополе)- «Старт» (Гнєзно)
Відпочивають: «КСМ» (Кросно), «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц)
27 квітня - резервна дата для турів I - III
IV тур. 1 травня.
«КСМ» (Кросно)- «Колєяж» (Ополє)
«Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц) - «Ожел» (Лодзь)
Відпочивають: «Старт» (Гнєзно), «Cпідвей-Рівне» (Рівне)
V тур. 4 травня.
«Ожел» (Лодзь) - «Старт» (Гнєзно)
«Cпідвей-Рівне» (Рівне) - «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц)
Відпочивають: «Колєяж» (Ополє), «КСМ» (Кросно).
VI тур. 11 травня.
«Старт» (Гнєзно) - «Cпідвей-Рівне» (Рівне)
«КСМ» (Кросно)- «Ожел» (Лодзь)
Відпочивають: «Колєяж» (Ополє), «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц)
16 травня - резервна дата для турів IV – VI
22 травня - резервна дата для турів IV – VI
25 травня - резервна дата для турів IV – VI
VII тур. 1 червня.
«Ожел» (Лодзь) - «Колєяж» (Ополє)
«Cпідвей-Рівне» (Рівне) - «КСМ» (Кросно)
«Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц) - «Старт» (Гнєзно)
VIII тур. 8 червня.
«Старт» (Гнєзно) - «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц)
«КСМ» (Кросно) - «Cпідвей-Рівне» (Рівне)
«Колєяж» (Ополє)- «Ожел» (Лодзь)
15 червня - резервна дата для турів VII – VIII
IX тур. 22 червня.
«Ожел» (Лодзь) - «КСМ» (Кросно)
«Cпідвей-Рівне» (Рівне) - «Старт» (Гнєзно)
Відпочивають: «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц), «Колєяж» (Ополє)
X тур. 6 липня.
«Старт» (Гнєзно) - «Ожел» (Лодзь)
«Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц) - «Cпідвей-Рівне» (Рівне)
Відпочивають: «КСМ» (Кросно), „Колєяж” (Ополє)
XI тур. 20 липня.
«Ожел» (Лодзь) - «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц)
«Колєяж» (Ополе)- «КСМ» (Кросно)
Відпочивають: «Cпідвей-Рівне» (Рівне), «Старт» (Гнєзно)
25 липня - резервна дата для турів IX – XI
XII тур. 27 липня.
«Старт» (Гнєзно) - «Колєяж» (Ополє)
«Cпідвей-Рівне» (Рівне) - «Ожел» (Лодзь)
Відпочивають: «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц), «КСМ» (Кросно)
XIII тур. 3 серпня.
«КСМ» (Кросно)- «Старт» (Гнєзно)
«Колєяж» (Ополе)- «Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц)
Відпочивають: «Ожел» (Лодзь), «Cпідвей-Рівне» (Рівне)
XIV тур. 10 серпня.
«Cпідвей-Мішкольц» (Мішкольц) - «КСМ» (Кросно)
«Cпідвей-Рівне» (Рівне) - «Колєяж» (Ополє)
Відпочивають: «Ожел» (Лодзь), «Старт» (Гнєзно)
Фінальный раунд
XV тур. 24 серпня.
1 – 4 ____________ : ____________
3 – 2 ____________ : ____________
XVI тур. 31 серпня.
2 – 1 ____________ : ____________
4 – 3 ____________ : ____________
XVII тур. 7 вересня.
1 – 3 ____________ : ____________
4 – 2 ____________ : ____________
19 вересня - резервна дата для XVIII туру
XVIII тур. 21 вересня.
3 – 1 ____________ : ____________
2 – 4 ____________ : ____________
XIX тур. 28 вересня.
4 – 1 ____________ : ____________
2 – 3 ____________ : ____________
3 жовтня - резервна дата для XX туру
XX тур. 5 жовтня.
1 – 2 ____________ : ____________
3 – 4 ____________ : ____________
„СТАРТ” (Гнєзно) (тренер – Томаш Файфер)
Дорослі гонщики:
Давид Чеслевіч - 08.09.1980
Мирослав Яблонські - 14.02.1985
Марек Чеслевіч - 23.03.1984
Пьотр Палух - 03.09.1970
Лукаш Лінетт - 01.10.1982
Лукаш Ломан - 10.05.1982
Томаш Чеслевіч – 27.12.1978
Юніори:
Мацей Файфер - 06.04.1991
Томаш Вішневські - 08.04.1988
Кароль Полак - 22.08.1989
Легіонери:
Кім Янссон (Швеція) - 30.10.1981
Роберт Хаупт (Німеччина) - 13.11.1977
Мануель Хаузінгер (Австрія) - 03.12.1982
Йорг Теббе (Німеччина) - 05.04.1979
Лінус Еклоеф (Швеция) - 03.03.1989
Крістер Якобсен (Данія) - 31.03.1987
Саймон Нільсен (Данія) - 01.10.1990
Артем Щепін (Росія) - 18.04.1987
Кевін Вольберт (Німеччина) - 14.06.1989
Клаус Віссинг (Данія) – 06.06.1986
Крістіан Аго (Швеція) – 25.11.1990
Робін Берквіст (Швеція) – 20.06.1989
Що це за команда? „Старт” (Гнєзно) добре знайомий рівненським вболівальникам спідвею ще по сезону 2005 року, коли ця команда в блискучому стилі виграла другу лігу та два сезони поспіль виступала в першій. Спочатку в 2006 році боролася за місце в верхній частині турнірної таблиці, на початку 2007 року збиралася, як мінімум, повторити минулорічний результат, а, як максимум, замахнутися на більше. У підсумку клуб посів останнє 8-е місце в першій лізі і знову опинився, що називається, на дні польського спідвею. Загалом, оскільки „Старт” завжди славився своєю роботою з уболівальниками в інформаційному плані, навіть виліт до нижчої ліги керівництво команди використало собі на користь. Хлопці на чолі з президентом покаялися, пообіцяли, що в другій лізі затримаються тільки на один сезон, а потім вже в першій лізі будуть боротися за повернення в Екстралігу.
Плани на сезон: Вихід до першої ліги з першого місця.
Лідери команди: На наш погляд лідерами цього клубу в сезоні-2008 будуть Давід Чеслевіч, Пьотр Палух та німецький легіонер Кевін Вольберт. Про першого багато говорити немає сенсу. У 2005 році він став найкращим гонщиком другої ліги і його рівень ми могли побачити на власні очі. У першій лізі Давіду було, звісно, важкувато, натомість у другій лізі суперників у нього дуже і дуже мало. До речі, в 2007 році за нашою інформацією розглядався варіант запросити Чеслевіча у якості легіонера до складу рівненського „Урагану”. Пьотр Палух, можна сказати, вже легендарний гонщик. Протягом 20 років він захищав кольори тільки одного клубу в Польщі – „Сталі” з Гожува. У цьому році „Сталь” вирішила, що в Екстралізі від 37-річного Палуха буде мало користі, тому віддала його в оренду до Гнєзно. З його досвідом та рівнем, нам здається, Палух за підсумками сезону може цілком посперечатися за титул найкращого гонщика другої ліги. І, нарешті, талановитий німецький юніор Кевін Вольберт, який втратив місце в складі клубу польської Екстраліги із Зеленої Гури, після того, як останні підписали собі „російського вундеркінда” Артема Водякова. Маючи за своїми плечима в 19 років виступи на найвищому рівні в Польщі, Кевіну цілком до снаги стати одним із лідерів клубу другої польської ліги.
Слабка ланка: Відсутність польського юніора, який здатний привозити „трудові” пункти в гонці. Загалом, цю проблему в Гнєзно визнають і збираються її „перекривати” дорослими гонщиками та очками юніора-іноземця.
Спаринги перед сезоном: Гнєзно – Гданськ - 41:49, Гнєзно - Даугавпілс - 46:74, Познань - Гнєзно - 58:32. Отже, поки що жодного виграного поєдинку...
Прогноз „Спротивного ярмарку”: Загалом, все йде до того, що „Старт” дійсно не затримається в другій лізі. Єдина команда, з якою в „Старту” можуть бути проблеми в лізі – це „Ожел” з Лодзі. Але, все ж таки, ставимо на те, що команда з Гнєзно виграє лігу.
„КСМ” (Кросно) (тренер - Гжегож Кузніар)
Дорослі гонщики:
Рафал Хінські – 05.12.1975
Войцех Друхняк - 19.03.1986
Бартош Каспровяк - 12.01.1982
Томаш Лукашевіч - 26.12.1979
Томаш Живертовські - 25.11.1981
Юніори:
Гжегож Дзік - 03.08.1987
Пьотр Махнік – 13.03.1990
Гжегож Шишка – 06.12.1987
Легіонери:
Мартін Малек (Чехія) – 21.08.1985
Макс Грегоріч (Словенія) – 26.08.1985
Ісаак Сантей (Словенія) – 26.08.1973
Річард Вольфф (Чехія) – 12.06.1976
Матеа Дух (Хорватія) – 03.04.1989
Міхал Хадек (Чехія) – 08.05.1990
Адам Вандірек (Чехія) – 30.12.1987
Ян Ярош (Чехія) – 11.11.1984
Що це за команда? Клуб з Кросно, після того, як в 2005 році втримався в першій лізі, в 2006 році з тріском вилетів до другої ліги, пройшов через процедуру банкрутства і зараз спокійно собі виступає в другій лізі, тихо мріючи про ті часи, коли в клубі з’явиться достатньо грошей, щоб замахнутися на щось більше, ніж друга ліга.
Плани на сезон: Потрапити до четвірки найкращих клубів другої ліги після попереднього раунду, а далі буде видно...
Лідери команди: По-перше, це чеський досвідчений майстер Річард Вольфф, який виступи в спідвеї поєднує з виступами на довгих та трав’яних треках. Другим лідером команди має стати вчорашній юніор з Рибніка Войцех Друхняк, який в складі цього клубу дуже непогано виглядав, навіть, у деяких гонках в Екстралізі свого часу. Багато фахівців були здивовані переходом Друхняка до такого клубу, як Кросно, оскільки вважали і вважають, що за своїм рівнем він переріс другу лігу. Сам гонщик говорить, що, хоче їздити якомога частіше, а в першій лізі жоден клуб не гарантував йому стовідсоткового місця в стартовому складі. Довелося звернути погляд на другу лігу і підписати контракт з Кросно. Щодо третього лідера, то тут важкувато. У домашніх гонках у Кросно може себе показати з найкращого боку Томаш Лукашевіч, минулорічний легіонер рівненського клубу в сумнозвісному півфіналі КЕЧ у Рівному, але на виїзді Томаш здебільшого розчаровує. Можливо „вистрелить” словенець Сантей, який зараз перебуває в непоганій формі. Є ще непоганий юніор з Чехії Вандірек, але, навряд чи, він тягне на звання лідера колективу.
Слабка ланка: Майже кожна позиція в команді потребує підсилення. Це в ідеалі, якщо ставити перед командою серйозні завдання. Проте, скільки є грошей у клуба – такі і виступають за нього гонщики...
Спаринги перед сезоном: „Кросно-місцеві” – „Кросно-легіонери” - 39:34.
Прогноз „Спортивного ярмарку”: Наш вердикт для цього клубу маловтішний – п’яте місце, левову частку очок команда набере на своєму треці. На виїзді може сподіватися, хіба що, на перемогу в Рівному.
„Ожел” (Лодзь) (тренер - Яцек Возняк)
Дорослі гонщики:
Станіслав Буржа – 26.09.1977
Роберт Миколайчак – 22.05.1975
Даріуш Фіалковські – 08.02.1979
Юніори:
Марцін Ліберські - 10.04.1987
Себастьян Брухайзер – 26.03.1987
Легіонери:
Фредді Еріксон (Швеція) – 23.04.1981
Хеннінг Багер (Данія) – 18.02.1981
Стефан Катт (Німеччина) – 15.09.1979
Матіас Крьогер (Німеччина) – 24.05.1969
Матіас Шульц (Німеччина) – 23.05.1984
Йоахім Кугельман (Німеччина) – 18.08.1971
Макс Діглер (Німеччина) – 14.07.1989
Зденек Сімота (Чехія) – 04.05.1985
Марат Гатіятов (Росія) – 12.10.1985
Руслан Гатіятов (Росія) – 03.01.1985
Тимур Гаріфуллін (Росія) – 11.07.1988
Саймон Уолкер (Англія) – 19.02.1980
Що це за команда? Клуб має завдячувати своїм існуваннямі жіночці на ім’я Іоанна Скжидлевська, яка вмовила свого батька дуже багатого польського бізнесмена дати кошти на цю команду. Якби, не п. Скжидлевська, то Лодзь втратив би спідвей, ще в 2005 році в середині сезону. Пригадуєте, як тоді ця команда, яка мала іншу назву, вирішувала майже гамлетівське питання „Бути чи не бути?” напередодні виїзду на гонку до Рівного. Скжидлевська врятувала команду в ті важкі часи, а зараз, не проти, посперечатися за вихід до першої ліги.
Плани на сезон: „Ожел” говорить, що збирається боротися за путівку до першої ліги. Головне, щоб керівництво клубу не повторювало помилок минулих років, коли команда дивним чином програвала дуже важливі гонки...
Лідери команди: Швед Фреді Еріксон, улюбленець фанів та керівництва команди. Ідеальний гонщик для другої ліги. Зірок з неба не хапає, але завжди стабільний і надійний. Далі спробуємо уявити, у такому собі віртуальному протистоянні німці – чех Сімота поставити на останнього. Зденек має за плечима досвід виступів в англійській Елітлізі, добре знає трек у Лодзі. Німці, нам видаються, хоч і досвідченими, але менш стабільними і передбачуваними. Третім лідером команди має стати Станіслав Буржа, який у 2006 році виступав Екстралізі, в 2007 році в першій лізі, а зараз буде в другій. Для нього цей сезон, фактично, останній шанс довести, що він ще може щось демонструвати в Польщі, інакше потрібно або закінчувати кар’єру, або зосередитися виключно на виступах в Англії, де Буржа їздить вже доволі давно. Також звертаємо вашу увагу на дует польських юніорів Лідерські - Брухайзер, які перейшли до Лодзі з клубу першої ліги з Острува. На лідерів вони не тягнуть, але крові здатні випити у багатьох гонщиків другої ліги.
Слабка ланка: Розбалансованість команди. Фактично хлопці зустрічаються один з одним у день гонки, сідають на мотоцикли і їдуть. Лодзь не практикує спільних тренувань. Іноді, це призводить до парадоксальних моментів, коли гонщики налаштовують мотори на домашні гонки в Лодзі вже під час самої зустрічі, втрачаючи іноді в заїздах цінні пункти.
Спаринги перед сезоном: Лодзь не планує проводити спарингів. 13 квітня на місцевому треці запланований індивідуальний турнір за участю гонщиків команди, в тому числі і легіонерів, за підсумками якого буде сформований склад команди на найближчі лігові гонки.
Прогноз „Спортивного ярмарку”: Лодзь програє ключову боротьбу Гнєзно за перше місце, займе друге, але в баражах поступиться сьомій команді першої ліги і залишиться в другій лізі ще, як мінімум, на один сезон.
„Колєяж” (Ополє) (тренер - Маріан Спихала)
Дорослі гонщики:
Адам Чеховіч - 20.02.1981
Роберт Фліс - 15.01.1973
Пьотр Рембас - 12.08.1975
Лукаш Касперек - 11.05.1985
Адам Павлічек - 16.09.1964
Марцин Секула - 08.11.1984
Томаш Шмідт - 13.07.1985
Юніори:
Славомір Домбровські - 26.02.1987
Рафал Флегер - 09.06.1989
Павел Чуди – 10.02.1989
Легіонери:
Любош Томічек (Чехія) - 14.03.1986
Лі Смесіллс (Англія) - 30.03.1982
Брайян Лінгсо (Данія) – 19.03.1976
Фрідріх Валльнер (Австрія) - 24.02.1986
Юха Хаутамякі (Финляндія) - 08.06.1982
Петер Кільдеманд (Данія) – 01.09.1989
Що це за команда? Типовий середнячок другої ліги, який, щоправда, не хоче миритися з таким статусом. Але для того, щоб команду почали сприймати по-іншому потрібно щось реально змінювати та робити.
Плани на сезон: Хоче посперечатися за путівку до першої ліги.
Лідери команди: Головна сенсація трансферного ринку другої польської ліги – це підписання „Колєяжем” чеха Любоша Томічека, який у цьому сезоні є запасним гонщиком світового Гран-прі. Усі були впевнені, що чех не буде мати проблем з пошуком собі клубу, як мінімум, у першій польській лізі, натомість, він опинився в другій лізі в Ополє. Статус запасного гонщика Гран-прі просто зобов’язує Любоша бути справжнім лідером команди в усіх без винятку поєдинках. Після Томічека виділяємо в команді двох місцевих - Адама Чеховіча та Петра Рембаса. Ці хлопці нам знайомі дуже і дуже добре, оскільки часто виступають у Рівному в різноманітних товариських гонках. Дуже добре виступають у себе вдома в Ополє. Залишилося не підкачати на виїздах...
Слабка ланка: Як правило, в середині сезону дорослі польські гонщики відчутно знижують результати, а замінити їх немає ким. Через це „Колєяж” втрачає багато дуже потрібних для команди очок, яких наприкінці сезону і не вистачає для того, щоб замахнутися на щось суттєве.
Спаринги перед сезоном: „Колєяж-А” – „Колєяж-Б” - 56:29.
Прогноз „Спортивного ярмарку”: Не вище третього місця. Хоча, 10 відсотків залишаємо на друге місце і 10 на четверте.
„Спідвей-Мішкольц” (Мішкольц) (тренер - Януш Шльончка)
Дорослі гонщики:
Золт Бенче – 19.01.1973
Норберт Магоші – 10.04.1975
Ласло Шатмарі – 18.05.1977
Шандор Тіхані – 28.04.1963
Аттіла Стефані – 06.11.1973
Юніори:
Патрік Котта-Кіс – 18.05.1991
Аттіла Лорінц – 19.08.1990
Аттіла Молнар – 22.07.1992
Роланд Ковач - 28.12.1987
Йозеф Табака - 17.09.1989
Томас Шиладі – 21.11.1991
Легіонери:
Адріан Римль (Чехія) – 30.10.1975
Бен Вілсон (Англія) – 15.03.1986
Дерек Шеддон (Шотландія) – 27.07.1982
Євген Гомозов (Росія) – 03.12.1984
Ігор Кононов (Росія) – 26.04.1987
Хінек Стіхауер (Чехія) – 17.06.1987
Кароль Баран (Польща) – 16.08.1981
Марцин Лесь (Польща) - 30.06.1986
Мартін Гавенда (Чехія) – 26.01.1985
Радік Тібєєв (Росія) – 17.10.1983
Рікі Ансворт (Англія) – 17.08.1982
Стефан Екберг (Швеція) – 21.01.1972
Томаш Баєрські (Польща) – 09.09.1975
Володимир Дубінін (Росія) – 02.08.1976
Що це за команда? Мішкольц був до останнього часу типовою командою свого треку - дома боровся і здобував очки, на виїздах „зливав” гонки. Ситуація в цьому році має змінитися. З огляду на склад команди можна зробити висновок, що в Угорщині хочуть, нарешті, відчути смак і виїзних перемог.
Плани на сезон: Скромна мета – потрапити до чільної четвірки, тобто до фінального раунду, а далі буде видно.
Лідери команди: Безумовно, це два угорця, які нам дуже добре знайомі – Ласло Шатмарі і Норберт Магоші. Останній, до речі, в цьому сезоні вже активно і результативно виступає в Англії. У Мішкольці вони знають кожен сантиметр місцевого треку, кожну ямку та вибоїнку, а тому, можна не сумніватися, в тому, що будуть возити, як мінімум, по десять пунктів кожний у кожній гонці. З великої групи легіонерів, яких Мішкольц напередодні сезону, підписував, що називається, пачками, спробуємо виділити шведа Екберга, який не перший сезон буде виступати за цей клуб. У минулих роках він не розчаровував, сподіваємося і в цьому буде результат не гірший за попередні. Звісно, не забуваємо про перспективного угорського юніора Табаку Йозефа. У хлопця дуже непогані перспективи.
Слабка ланка: Виїзні гонки. Команда в них зовсім інша, ніж та, яка бореться на своєму домашньому треці. Проте, в цьому сезоні ситуація повинна змінитися в кращий бік. Принаймні, так говорить керівництво угорського клубу.
Спаринги перед сезоном: „Спідвей-Мішкольц” – „Збірна міст Жешува і Тарнува” (Польща) - 74:37.
Прогноз „Спортивного ярмарку”: Можуть бути четвертими або третіми. У щось більше чомусь не віриться.
„Спідвей-Рівне” (Рівне)
Дорослі гонщики:
Володимир Колодій-ст. - 07.11.1968
Олександр Бородай - 26.12.1979
Кирило Філінов (Росія) - 15.04.1986
Олексій Гузаєв (Росія) - 29.06.1986
Ленар Нігматзянов (Росія)- 1985
Денис Сайфутдінов (Росія)- 1981
Маріуш Франкув (Польща) 1978
Даміан Стаховяк (Польща) - 29.04.1986
Юніори:
Матей Кус (Чехія) - 11.07.1989
Олексій Ізотов (Росія) - 07.07.1988
Андрій Комончук – 24.01.1988
Володимир Колодій-мол - 15.02.1988
Михайло Онешко - 01.07.1988
Володимир Омельян - 28.02.1988
Матей Міхалук (Польща) - 1988

Юрій Рачковський

Категория: Польська ліга | Просмотров: 1923 | Добавил: TOFIK | Рейтинг: 3.5/4
Всего комментариев: 1
1  
Вовремя biggrin lol

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]