Ср
24.10.2018
07:08
ВХІД
Категорії
Польська ліга [115]
Міжнародні змагання [248]
Українські змагання [128]
Російська ліга [110]
Тренування [21]
Льодовий спідвей [7]
Гонщики [134]

Статистика

Всього он-лайн: 1
Гостей: 1
Зареєстрованих: 0
Пошук
Календар
«  Березень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів новин

Головна » 2008 » Березень » 28 » СПС „Спідвей-Рівне” готує стадіон до сезону
10:13
СПС „Спідвей-Рівне” готує стадіон до сезону
Наближається час коли рівненський „Мототрек” повинен буде пройти ліцензування без якого команду СПС „Спідвей-Рівне” не допустять до змагань у другій польській лізі. Знаючи про це наш кореспондент поцікавився у голови СПС „Спідвей-Рівне” Володимира Жуковського про підготовку треку до сезону 2008. Зустріч відбулася безпосередньо на „Мототреці”. Під час розмови члени СПС працювали не покладаючи рук, серед молодих членів був помічений за роботою не тільки голова СПС, а й депутат міської ради Анатолій Чугуєвець, який в азарті роботи навіть не поступався молодим членам спілки.
- Пане Володимире, як ведеться підготовка до сезону і які роботи необхідно провести, щоб отримати ліцензію?
- Спортсмени на доріжку ще не виїжджали, оскільки вона ще не готова для цього. В даний час проводиться реставрація паркану по периметру треку. Протягом 10 років ці забори не знімалися і проводився лише косметичний ремонт. А за час проведення гонок з автоспідвею, машинами неодноразово було пошкоджено паркан, майже всі конструкції і труби на яких тримається паркан погнуті. Звісно, що в такому стані перевіряючи можуть не прийняти огорожу. Для цього необхідно відгребти насип від паркану і зняти його, щоб можна було вирівняти металічну конструкцію з допомогою зрізки і сварки. Потім замінити гнилі дошки, ліквідувати щілини між дошками. Замінити проржавілу бляху, якою оббиті борти в нижній частині паркану і знизу прокласти новий комунікаційний провід, який йде до сигнальних ламп. Після цього потрібно буде поставити паркан на вже вирівняну конструкцію. Це і є так званий необхідний мінімум робіт, які обов’язково потрібно провести. Не зробивши цього ми не зможемо розпочати підготовку самої доріжки. Зараз доріжка вогка, а тому якраз час зайнятися її впорядкуванням.
- Хто безпосередньо виконуватиме ці роботи?
- Ці роботи були б не можливими, як би не втручання депутата міськради Олексія Губанова, який полюбляє займатися спортом і багато часу проводить у спортивному залі. Олексій Губанов пішов нам на зустріч, виділив бригаду, яка займається цими роботами, а ми звісно всіляко допомагаємо їм у цьому. Між іншим Сергій Ювчик минулої п’ятниці був у Польщі, де підписав „порозуміння” на участь нашої команди в другій польській лізі.
- В якості кого перебував Сергій у Польщі?
- Перебував він там, як представник клубу і „керовнік дружини”, це йому довелося зробити в зв’язку з моєю зайнятістю на цих роботах. Тому він у Варшаві і підписав документи від нашого клубу в присутності Петра Шиманського і Анджея Гродські. У цей же час аналогічні документи підписали команди з Мішкольца і Даугавпілса. Без підписання цього документу нашу команду не допустили б до участі в другій польській лізі.
- Ви сказали про те, що необхідно зробити в першу чергу, а що ще треба зробити на стадіоні, щоб в інспекторів, які проводитимуть ліцензування не виникало зайвих запитань?
- Ось в мене є список робіт, які ТСОУ не бере на себе, в усякому випадку поки що не брало на себе. В даний час ТСОУ займається впорядкуванням своїх службових приміщень. Що ж входить до переліку? Зрізка всієї поверхні треку і приготування спеціальної суміші для доріжки. Ремонт паркану, про який ми вже говорили і його фарбування. Заміна лавок на трибунах, хоча це вже є другорядним питанням, але ми плануємо це зробити. Адже ви самі бачили, що дуже багато лавок поламано і тому потрібно, хоча б їх замінити. Також необхідно відремонтувати стартове обладнання, сигнальні лампи по всьому периметру трека, два пульти, які знаходяться у суддівській кімнаті. Не забуваємо і про ремонт двох тракторів. Потрібно привести до відповідності суддівську кімнату в якій повинні обов’язково бути комп’ютер підключений до Інтернету, ксерокс, телефонний зв’язок, факс. Обов’язково повинні бути туалети і душові для спортсменів і за це теж несемо відповідальність ми. Повинна також бути система радіозв’язку судді із закритим парком та суддями на старті і на віражах. Також потрібно підготувати окрему кімнату для медпрацівників, які повинні бути присутніми, як на тренуваннях, так і під час змагань. І це окрім працівників швидкої допомоги без яких не обійтися під час змагань. Звукова апаратура, яка в даний час є на стадіоні не відповідає відповідним стандартам. Ви самі добре знаєте, як іноді важко зрозуміти повідомлення коментатора під час гонок. Але це дуже складне питання, тому що звукова апаратура має два підсилювача, один з яких в аварійному стані, а інший взагалі не працює. Ці підсилювачі оснащені ще радянськими лампами, які вже навряд чи можна дістати.
- Коли планується приїзд інспекторів?
- Наскільки ми володіємо інформацією, Мирослав Вернер лягає в лікарню. Тому Анджей Гродські сказав, що якщо виникне необхідність то тоді можна буде йому зателефонувати і він особисто прийматиме рішення. Попередньо перед приїздом інспектора, трек повинен буде оглянути Лятосинський. А там вже буде видно, яке рішення буде прийнято, можливо цього і вистачить.
- Кілька слів стосовно угоди, яку ви повинні підписати з ТСОУ стосовно оренди треку на час тренувань і проведення змагань?
- ТСОУ в лиці голови Петра Гарвата вже озвучило „стартову” суму яка складає 15 тисяч гривень. Але ми вважаємо, що ця сума для нас завищена, так як ми самостійно виконуємо значний фронт робіт, не виконання яких унеможливлює ліцензування рівненського стадіону взагалі. У нас є багато спонсорів, які згідні взяти під опіку юніорів, але вони чекають оголошення кінцевої суми оренди. Зараз нам необхідно придбати фарбу, цвяхи, дошки, бляху, тощо. Віктор Веретюшкін приватний підприємець, із задоволенням нам би допоміг, якби ми до нього звернулися трохи раніше. По великому рахунку паркан потрібно було б просто замінити, але для цього необхідно мати не малу суму коштів.
- Відповідно до регламенту змагань, ви до закінчення першого кола не маєте права дозаявляти гонщиків, але можете орендувати тих спортсменів, які не потрапляють до основних складів першої польської ліги і Екстраліги. Чи велися вже переговори з імовірними кандидатами?
- Переговори не тільки велися, а й ведуться і будуть вестися постійно. Причому ми хочемо, щоб вболівальники ввійшли в наше становище. Ми не в змозі самотужки боротися за перемогу (без легіонерів) в польській лізі. Якщо ми виступатимемо лише своїм складом, то цілком можемо зазнати нищівної поразки вже у першій гонці в Ополє 6 квітня. І після цього в поганому настрої повернутися додому, засмутити вболівальників, які скоріш за все після такого провалу просто не заповнять стадіон. Тому ще раз наголошую, що ми хочемо щоб наші легіонери виглядали пристойно. Для цього ми чекаємо свого часу. 14-16 березня відбудуться перші спаринги в Польщі клубів Екстраліги і першої ліги. І ось ті, які навряд чи пройдуть до основного складу своїх клубів, зможуть розглядатися нами, як потенційні кандидати, послугами яких ми і зможемо скористатися. Це і є нашою головною задачею на даному етапі. Тоді в нас буде, сподіваюсь, нормальна, бойова команда.
- З ким безпосередньо вже велися розмови?
- З багатьма. Приблизно 10 спортсменів у нас вже на олівці. Зараз, з певних причин, не хочу називати прізвища цих гонщиків. Давай зачекаємо до 15-16 березня, ось тоді я вам обіцяю оголосити весь склад. Після цього з 1 по 15 червня ми матимемо змогу до заявити ще гонщиків.
- Чи відома вам сила суперників, кого можна виокремити з них і хто має найпотужніші склади?
- Непоганий склад має Ополє, Мішкольц, Лодзь і Гнєзно. Але склад, є склад, а як буде в гонках поживемо побачимо. Як кажуть в народі - курчат рахують восени.
- Вже вирішено питання з тренером команди і чи буде в команді працювати Гайдим?
- Навряд чи Віктор виступатиме за команду. Він мотивує свою відмову зайнятістю в бізнесі. І скажімо так, Гайдим до кінця не вірить в те, що в нас усе складеться успішно. Він каже: „У мене є своє ім’я, і я не бажав би його піддавати критиці зі сторони вболівальників”. А ми перш за все керуємося інтересами вболівальників і принципами відродження спідвею, що для нас найголовніше. І навіть, якщо спонсори і місцева влада не підуть нам на зустріч і не допоможуть нам фінансово, ми стоятимемо на своєму до кінця.
- Тоді хто ж все-таки виконуватиме роль тренера команди, якщо Гайдим не погоджується на цю роль? Адже це повинна бути людина не з вулиці, а компетентна в усіх питаннях. Людина, яка знає не тільки гонщиків, а й чудово розуміється на всіх тонкощах спідвею.
- На мою думку, польських спортсменів не буде тренувати жоден український тренер, йому це просто не до снаги, а з нашими юніорами я думаю ми впораємося самі.
- І все-таки повинна бути людина, яка визначає склад команди на гонку, розподіляє гонщиків по парам і доріжкам, тощо. Це своєрідна стратегія гонки, якою просто не можна нехтувати. Адже часто густо, саме невірно розставлені гонщики, навіть, якщо вони сильніші за суперника, можуть вирішити долю зустрічі. Цим фактором просто не можна нехтувати. Це досить таки серйозне питання.
- Я думаю, що це нам з Сергієм Ювчиком по плечу. Ми знаємо можливості наших спортсменів і також знаємо можливості польських легіонерів, з якими вже неодноразово спілкувалися. Але скажу ще так, що ніхто не застрахований від помилок і тому всяке може трапитися. Не помиляється лише та людина, яка зазвичай нічого не робить. Ми будемо старатися. Ми вже маємо досвід виступів в польській лізі. Ми постійно слідкуємо за виступами польських спортсменів різних ліг. І на мою думку, маємо не поганий досвід в цьому.
- Наскільки мені відомо великі проблеми з обладнанням туалету. Адже там потрібно замінювати майже повністю всю водопровідну і каналізаційну систему, а це дуже складне завдання. На мій погляд дешевше збудувати нову споруду, а ніж відремонтувати існуючу. Що плануєте робити у цьому аспекті справи?
- Ми вже зустрічалися з представниками рівненської фірми, яка займається біотуалетами. Тому сподіваюсь ми досягнемо з ними домовленості і вони зможуть обслуговувати наші змагання. Думаю, що це самий реальний вихід із даної ситуації.
- Тепер стосовно вартості квитків. Ви в минулому інтерн’ю озвучили суму квитка у 25 гривень, дитячого – 10 гривень, чи не плануєте підняти вартість квитків, як це вже зробив шановний пан Поріцький?
- Ні. Поки що не збираємося, вартість квитків залишатиметься на попередньому рівні.
- Коли плануєте проводити акредитацію журналістів на сезон?
- Орієнтовно це буде зроблено до 1 квітня. Точної дати поки що назвати не можу.
- Чи підтримує ваш клуб влада?
- Перша наша гонка з командою Ополє в гостях. Я із собою постійно ношу папку в якій є документ, який говорить про надання допомоги клубу „Колеяж” місцевою владою – 240 тисяч злотих. Це якщо перевести на долари, то вийде – 100 тисяч доларів США. Ці гроші надаватимуться клубу двома траншами – на початок сезону і на друге коло. Коли мені доводиться спілкуватися з представниками нашої влади, то на їхню відмову з мотивацією, що професійний спорт – це виключно приватний бізнес, що нібито держава не може надавати допомогу професійним спортсменам, я демонструю цей документ. Чому тоді в Польщі надається владою допомога клубам? Так футбольному клубу в Ополє була надана допомога в 300 тисяч злотих, а спідвейному в 240 тисяч злотих. Чому в цивілізованій Польщі не вважають так, як в нас? На даний час міська влада ніякої підтримки нам не надає. Був я і в Олега Торкунова (заступник голови облдержадміністрації) і він мені відповів аналогічно. Мовляв це приватний бізнес і ми повинні самі думати про те, де дістати кошти. Як це зрозуміти. Мені наприклад, це зрозуміти дуже важко. У міськвиконкомі я був у Федорчука (заступник мера по економіці). Але, як кажуть віз і нині там. Обіцяв через деякий час повторну зустріч Олег Торкунов, але з того часу вже пройшло 2-3 тижні, а від нього нічого не чути. Зараз я записався на прийом до Віктора Матчука (голова ОДА). Заява моя зареєстрована в канцелярії, але відповіді поки що не має. А час невпинно спливає. Так само на все це спостерігають і наші спонсори. Вони очікують, коли перші кроки на зустріч зробить влада, тоді і вони приєднаються.
- Яке відношення мають спонсори до державної допомоги?
- Вони очікують коли буде внесена кінцева сума до договору про оренду треку.
- Виходячи з вище сказаного вами, випливає питання, чи встигнете ви за таких умов підготувати трек до ліцензування, адже часу залишилося обмаль, а роботи тільки розпочалися?
- Не дивлячись на всілякі негаразди ми проводимо всі необхідні роботи.
- Скільки часу для цього необхідно?
- Будь-що ми все повинні зробити до 20 березня. Окрім вже вище названого депутата міської ради Олексія Губанова, нам ще допомагає наш депутат міської ради Анатолій Чугуєвець. На завершення нашої розмови, хотів би звернутися до всіх не байдужих до спідвею підприємців: „Шановні, якщо ви можете нам допомогти необхідними матеріалами будь-ласка, ми радо приймемо вашу допомогу, адже „Мототрек” – це обличчя нашого міста і від того, яким його побачать іноземці і складеться враження про нашу країну загалом. Сподіваюсь, що з початком сезону ми зможемо вам віддячити успішними виступами нашої команди. Але для цього, зараз вам необхідно докласти певних зусиль і допомогти нам з фарбою, дошками, бляхою, цвяхами, тощо. Хто чим зможе. Як кажуть в народі – з миру по нитці, бідному сорочка. Звертатися можна за телефоном – 43-08-38, ми дуже вас просимо не залишайтесь осторонь, все це робиться в інтересах всіх рівнян, палких вболівальників спідвею. З проханням про допомогу ми вже звернулися до генерального директора „Азоту” Михайла Заблуди. Сподіваємося на позитивну відповідь з його сторони”.
Категория: Польська ліга | Просмотров: 1384 | Добавил: TOFIK | Рейтинг: 3.3/6
Всего комментариев: 3
3  
Какой здравомыслящий человек, особенно из власти, даст музыканту деньги на спорт? biggrin Если даже уже Гайдым не хочет иметь с ними дело!!!!

2  
Влада не підключиться + не буде спонсорів + пан Жуковській піде до *кінця* = спідвею в цьому році буде - ТРУБА !
Порив пана Володимира Жуковського я підтримую , але самотужки нічого не вийде і це саме прикре , sad залишається тільки кричати *ХАЙ ЖИВЕ СПІДВЕЙ !!!* cool

1. A.Poritskyy (Poritskyy) Дай бог щоб я помилявся. sad smile biggrin


1  
на мій погляд,це все балачки,як зі сторони всіх спонсорів,які хочуть таякби допомогти,так і з сторони влади і керівників клубу.Дай бог щоб я помилявся.

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]