Ср
17.01.2018
14:36
ВХІД
Категорії
Польська ліга [115]
Міжнародні змагання [248]
Українські змагання [128]
Російська ліга [110]
Тренування [21]
Льодовий спідвей [7]
Гонщики [134]

Статистика

Всього он-лайн: 1
Гостей: 1
Зареєстрованих: 0
Пошук
Календар
«  Грудень 2006  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів новин

Головна » 2006 » Грудень » 29 » Інтерв'ю з Володимиром Трофимовим
19:10
Інтерв'ю з Володимиром Трофимовим
З 16 по 18 грудня в Балаково (Росія) відбулася нарада керівників клубів-учасників міжнаціональної ліги 2007 року та керівництва Національної Ліги Спідвею. В роботі зібрання брав участь і керівник “Спідвей Клубу Трофимов” (Рівне) Володимир Трофимов, який одразу по приїзду до Рівного, як і обіцяв, дав інтерв’ю нашому виданню, так би мовити, по “гарячих слідах”.

- Володимир Вікторович, якщо можливо, давайте спробуємо за Вашої допомоги в хронологічному порядку ознайомити наших читачів з тим, що відбувалося в Балаково.
- Розпочати хотів би з того, що організатором цієї зустрічі виступило керівництво клубу СК “Турбіна” (Балаково), яке зробило все, як на мій погляд, на найвищому рівні. Графік наради був розписаний буквально по хвилинах, були люди, які стежили за тим, щоб все відбувалося чітко за планом. До наших послуг була надана база відпочинку Балаковської АЕС, в конференц-залі якої, власне, ми продуктивно разом з моїми колегами з російських клубів пропрацювали на протязі трьох днів. Зустріч висвітлювалася місцевими засобами масової інформації, були зйомки і для ТВ, і інтерв’ю для радіостанцій та газет. На десерт організатори підготували для нас своєрідну розважальну програму – відвідування матчу російської волейбольної жіночої Екстраліги між місцевим клубом “Балаковська АЕС” та “Уралочкою” з Єкатеринбургу, яку тренує легендарний Микола Карполь. Це було доволі несподівано, але, тим не менш, дуже цікаво.

- З Вашого дозволу, перейдемо безпосередньо до того, які, власне, рішення були прийняті під час цієї зустрічі в Балаково?
- Головний підсумок наради - це затвердження остаточної кількості учасників відкритого командного чемпіонату Росії-2007, який ми називаємо міжнаціональна ліга, визначення формату проведення цього чемпіонату, а також інших змагань, які в наступному році будуть відбуватися під егідою НЛС, затвердження складів команд та календарю гонок.

- Після рекордної кількості учасників міжнаціональної ліги в цьому році (9 колективів), в наступному році в лізі буде виступати лише 7 команд...
- Так, ще під час першої нашої зустрічі в Москві керівництво клубу “Примор’є” з Владивостоку проінформувало всіх, що в наступному році команда не буде брати участь в командному чемпіонаті, під час зустрічі в Балаково стало відомо, що, на жаль, “Примор’є”, взагалі, в наступному році не буде представлено в жодному турнірі під егідою НЛС. До того ж, керівники російських клубів проголосувало за те, щоб виключити цей колектив з числа клубів-членів Національної Ліги Спідвею. Усі гонщики команди отримали статус вільних агентів, дехто з них влаштувався в інші клуби. На жаль, така ж сама доля спіткала і цьогорічного дебютанта ліги – стерлітамакський “Меткор”. Фінансові проблеми в команді наклалися на проблеми з орендою стадіону в Стерлітамаці. Керівництво клубу робило все, що могло, щоб знайти вихід з ситуації, яка склалася: вели складні і довготривалі переговори з потенційними спонсорами, опрацьовували варіант переїзду клубу до іншого міста і т.ін, але все без результату. Як підсумок: голосування керівників клубів і виключення “Меткору” з числа членів НЛС.

- Доволі непопулярне рішення, і, скажімо так, не вельми оптимістичний початок зібрання. На скільки нам відомо, в порядку денному було заслуховування і Вас щодо ситуації навколо Вашого клубу та прийняття рішення стосовно участі або неучасті рівненського колективу в наступному році в чемпіонаті. Як відбувався розгляд цього питання, яке найбільше хвилювало рівненських вболівальників?
- Ті умови, які НЛС поставила перед нашим клубом на попередній нараді у Москві, ми виконали. В Балаково я додатково проінформував усіх присутніх про те, в якому стані зараз знаходиться вирішення питання щодо надання нашому клубові в наступному році стадіону для проведення змагань та тренувань, повідомив, що підтримку клубу обіцяє обласна та міська влада, але разом з тим зазначив, що в основному ми покладаємося на власні сили.
Після цього було голосування, в результаті якого п’ять з шести представників клубів, які мали право голосу, проголосувало за те, щоб допустити наш клуб в наступному році до участі в чемпіонаті, і один утримався

- Хто, якщо не секрет був той один, який утримався, і чому він так вчинив, якщо, звичайно, Ви з ним спілкувалися з цього приводу?
- Чесно кажучи? під час голосування я в першу чергу звернув увагу просто на ту кількість голосів, які були віддані “За”. Здається утримався представник “Салавату” Євген Токунов, але, в нього майже по кожному питанню, яке розглядалося на засіданні, була своя особлива думка. І я не хотів би, щоб у когось склалось враження, що “Салават” був проти участі рівненської команди в чемпіонаті. Взагалі, з цього приводу ми з ним не спілкувалися. В порядку денному було ще багато питань, а тому увага одразу переключилася на інше.

- В цьому питання обійшлося без сюрпризів, але вже під час оголошення та затвердження складів команд на рівненських вболівальників, все ж таки, очікував сюрприз. Скажіть, для Вас стало несподіванкою те, що четверо рівненських гонщиків (Гайдим, Бородай, Омельян та Колодій-молодший) підсилили склад СТМК “Турбіна”? В принципі, тим, що українці виступають за російські клуби, нікого не здивуєш, але щоб одразу чотири одночасно і до одного клубу ...Скажіть, чому вони віддали перевагу не рівненській команді?
- В цьому питання, гадаю, усі мають зрозуміти таку річ: гонщики мають бути вільними у виборі собі клубу, в якому вони хочуть продовжувати кар’єру. Я неодноразово говорив, що в нашому клубі будуть виступати ті гонщики, які хочуть в ньому їздити, силою нікого ми примушувати виступати за нас не будемо. Крім того, в процесі переговорів, на мій погляд, між клубом та гонщиком з обох сторін має бути присутня обопільна зацікавленість в успішному закінченні цього процесу. Тоді можливий пошук якихось компромісів, тоді одна сторона може щось пропонувати, інша не погоджуватися, робити зустрічні пропозиції і, таким чином, поволі наближатися до якогось рішення. На жаль, такого діалогу з цими гонщиками в нас не вийшло. В заявці нашого клубу, коли я виїжджав до Балаково були прізвища Колодія-молодшого та Омельяна. Вони дали попередню згоду на включення їх до заявки, а умови на яких би вони погодилися виступати, ми мали б обговорити одразу після мого повернення. Вже в Балаково я дізнався, що ці гонщики підписали контракти з СТМК “Турбіною”. Приїхавши до Рівного, я мав розмову з Володимиром Колодієм-молодшим, він сказав, що після мого телефонного дзвінку йому зателефонували з Балаково, запропонували вигідний контракт і він одразу погодився. Гонщики обрали той варіант, який на їх думку їм більше підходить і це їх право.

- І в підсумку в заявці “Спідвей Клубу Трофимов” тільки 11 гонщиків, менше немає ні в кого! А якщо зазначити, що троє хлопців з Вашої заявки, взагалі, не мають за плечима жодного офіційного старту (Огороднік, Звєрєв та Сироватко), то “бойових одиниць” залишається в акурат на те, щоб вписати необхідних вісім прізвищ в стартовий протокол перед гонкою.
- Маємо те, що маємо, і будемо виходити з ситуації, що склалася. Не забувайте про те, що в чемпіонаті дозволяється заявляти на гонку двох легіонерів, а всього на протязі сезону команда може укласти контракти з п’ятьма іноземними гонщиками. До того ж, з 1 по 10 липня 2007 року в лізі буде проходити компанія дозаявок, і якщо наш клуб буде відчувати гострий дефіцит кадрів, ми обов’язково зробимо все, щоб його ліквідувати. Але ті, молоді хлопці, що внесені до нашої заявки, гадаю, зроблять усе від них залежне, щоб використати шанс, який ми їм обов’язково надамо, якщо будемо бачити, що вони готові до змагань такого рівня, як технічно, так і психологічно.

- В заявці клубу фігурують прізвища трьох червоноградських гонщиків: Карпова, Кобрина та Пятничко. Які у Вас плани стосовно цих гонщиків?
- Андрій Карпов має великий потенціал, і мати у своєму складі такого гонщика, до того ж, юніора, хотів би не один клуб міжнаціональної ліги. Розраховуємо на нього, адже в російській лізі юніорські пункти на вагу золота, нерідко саме вони схиляють шальки терезів на користь твого колективу. Дуже серйозно готується до сезону Андрій Кобрин, який планує поєднувати виступи за наш клуб з тренуваннями в Польщі. В Олександра Пятничка наступний сезон буде чи не найважчим в кар’єрі: він переходить до категорії дорослих гонщиків, а це ще більша відповідальність, це більш сильні суперники в заїздах. Все в його руках, потрібно виїжджати на доріжку та доводити своє право бути у стартовому складі. Ветеранам нашого колективу: мені, Володимиру Колодію та Олегу Немчуку буде важкувато на одному диханні від’їздити цілий сезон.

- Для Ярослава Полюховича та Олександра Дікала наступний сезон буде останнім в їх юніорській кар’єрі. Що Ви очікуєте від цих хлопців?
- І Ярослав, і Олександр почали займатися спідвеєм вже в доволі зрілому віці. До того ж, в цьому році фактично не мали накату. Наступний сезон для них багато в чому вирішальний, тому очікує від них, насамперед, прогресу, потрібно не тупцювати на місці, а вдосконалюватися в усьому: вдосконалювати свою фізичну форму, свою їзду, своє вміння під час заїзду думати, аналізувати свої помилки і одразу виправлятися. Вважаю, що їм в цьому може дуже допомогти Ігор Звєрєв, який в нашому клубі займається підготовкою юніорів. В нього є тренерський хист, величезний досвід, і він вміє працювати з молоддю, знаходити потрібні слова для кожного.

- Все ж таки, на наш погляд, нашому клубові не завадило б підсилення, так би мовити, зі сторони. На початку трансферної компанії, Ви говорили, що збирається брати в ній активну участь, спробуєте підсилити колектив деякими російськими гонщиками. Чому цього не сталося? Було ж з кого обирати, одразу 62 гонщики було виставлено на трансфер російськими клубами.
- Попри таку велику кількість спортсменів, які теоретично могли змінити клуб, ви погляньте, що ми отримали, так би мовити, на виході. Більшість гонщиків підписали контракти з тими клубами, які їх виставили на трансфер. Трансферний ринок в російській лізі лише зароджується. До того ж кількість клубів явно не сприяє його розвитку. Реально в Росії зараз є невелика кількість гонщиків, які без проблем можуть знайти собі клуб. Більшість гонщиків, що називається, прив’язані до одного клубу, інші клуби навіть і не дивляться в їх бік, оскільки мають у своєму складі гонщиків, як мінімум не гірших. А ще ж існує проблема “вчорашніх юніорів”, коли хлопець закінчує юніорський вік, переходить до когорти дорослих гонщиків і стикається з тим, що він не потрібен клубу в цій якості, оскільки в команді і без нього вистачає хороших дорослих гонщиків. І куди йому йти? Це ж не Польща, де три ліги, і якщо ти по рівню не тягнеш на Екстралігу, то йди до першої, якщо не тягнеш на першу, виступай в другій. І навіть там щороку дуже багато спортсменів змушені закінчити кар’єру оскільки немає клубів, які зацікавлені в їх послугах. Я нікого не хочу образити, але я не бачу сенсу в тому, щоб брати до складу свого клуба спортсмена, який, можливо, привезе в гонці три-чотири очки. Від цього команді ніякої користі не буде, а свої місцеві гонщики в цей час будуть “гріти лаву запасних”. Зараз в російському спідвеї склади майже усіх команд вирівнялися, а тому якщо і підсилюватися, то тільки дійсно сильними гонщиками. Я можу сказати, що в період цієї трансферної компанії ми для себе окреслили коло з трьох гонщиків, яких реально хотіли запросити до Рівного. Це – Олексій Харченко, Семен Власов та Георгій Ішутін. Олексій, на жаль, мав більш ніж усну домовленість з “Салаватом”, а тому вже в перший день, коли були дозволені переходи, разом з батьком підписав контракт з цим клубом. Власова ми не змогли потягнути по фінансах. На нього потрібен окремий особистий спонсор в нашому місті. Ішутін мав декілька пропозицій окрім нашої, в результаті в останній день визначився, що буде виступати за СТМК “Турбіну”. Таким чином, якщо підбити підсумок, то, можна сказати, що нас спіткала невдача, але негативний досвід, це, також, досвід, тому на майбутнє, гадаю, ми зробимо певні висновки.

- В Інтернеті, натомість, писали, що були гонщики, яким телефонували не Ви, а вони Вам. Можете зараз назвати їх прізвища та пояснити причини того, чому Ви їм відмовили?
- Не буде називати жодних прізвищ, багато з того, що писали в Інтернеті – це чутки та плітки. Я вже говорив: краще надати шанс нашим гонщикам ніж спортсменам з Росії, які не набагато перевищують їх у майстерності, а можливо, навіть, і навпаки.

- Окрім, командного чемпіонату Росії серед дорослих рівненський клуб буде брати участь ще в якихось турнірах під егідою НЛС в наступному році?
- Ні. В проміжках між двома засіданнями в Москві та Балаково ми розглянули всередині клубу пропозицію взяти участь окремим колективом ще і в командному чемпіонаті Росії серед юніорів, але вирішили підняти це питання через рік.

- Запрошуючи на засідання в Балаково Генеральний директор НП “НЛС”, Андрій Савін просив керівників усіх клубів мати на увазі, що засідання може розтягнуться більше ніж на три дні. Очікувалося, що гарячі дебати розгорнуться навколо календарю ліги на наступний сезон, натомість, календар прийняли досить швидко.
- Спочатку здалося, що компроміс по календарю ми будемо шукати дуже і дуже довго, кожен клуб намагався максимально підлаштувати календар під своїх спортсменів, під їх календарі в різних лігах, а тому це породжувало нікому непотрібні суперечки і т.д. Але потім все пішло більш-менш нормально. Клуби почали знаходити точки дотику і в результаті наприкінці другого робочого дня засідання календар міжнаціональної ліги-2007 був затверджений.

- Багато говорилося про те, що в наступному році рівненський колектив спочатку проведе зустрічі на виїзді, щоб не повторилася цьогорічна та минулорічні ситуації з неявками на гонки до Росії, а вже потім російські клуби приїдуть до нас. Але в календарі ми бачимо, що “СКТ” розпочинає чемпіонат з трьох поспіль домашніх гонок. Чому так?
- Виключно з точку зору здорового глузду та економії. Російські клуби, зазвичай, розпочинають сезон з закордонних зборів в Польщі або в інших країнах. Повертаючись до себе додому, їм вигідніше спочатку вид їздити у нас в Рівному, а потім очікувати на наш приїзд до них. Скажімо, СТМК “Турбіна” планує приїхати на збори, взагалі, до Рівного. Який їм сенс потім їхати ще раз до нас в Україну на гонку, витрачати зайві кошти, якщо цю гонку можна провести одразу після закінчення зборів? Керівники російських клубів самі пропонували мені такі варіанти, я не був їх ініціатором. Нашому клубу, можливо, було десь і вигідніше спочатку від’їздити на виїзді, відчути силу суперника, а потім плідно підготуватися до домашніх зустрічей, але в цьому році ми не можемо диктувати свої умови. Все ж таки, росіяни пішли нам назустріч, і ми маємо спочатку повернути повагу до себе, до нашого міста, а потім вже виставляти якісь зустрічні умови.

- Календар для рівненських вболівальників, все ж, виглядає якимось “рваним”: три поспіль гонки вдома на початку сезону, потім велика перерва (майже два місяці), потім тільки одна гонка влітку, і закінчуємо сезон на нашому треці ми вже осінню двома гонками. Для вболівальників дуже великі перерви.
- Цей календар вже не переробиш, а на наступний чемпіонат, якщо все буде добре, будемо намагатися зробити календар вже з врахуванням максимуму наших пропозицій. В сезоні-2007 виїзд в Росії ми проведемо наступним чином: спочатку гонка у Владивостоці, потім до Балаково і Салавату, а потім вже окремий виїзд на зустрічі з минулорічними чемпіоном та віце-чемпіоном ліги. Окрім того, гонщики нашого клубу будуть брати участь в різноманітних міжнародних чемпіонатах під егідою FIM та UEM, а тому ми змушені були враховувати дати цих гонок при складанні календарю. Будемо сподіватися, що вболівальники в проміжках між нашими гонками не будуть нудьгувати, адже в Рівному в наступному сезоні має бути ще друга польська ліга, заплановано декілька етапів українських гонок, міжнародні та товариські гонки.

- Дякуємо Вам за змістовну розмову. Сподіваємося, що це наша не остання зустріч і завдяки Вам читачі нашої газети завжди будуть отримувати найсвіжіші новини з життя “Спідвей Клубу Трофимов”. Щастя Вам і Вашому колектив! З Новим Роком та Різдвом Христовим!
- Дякую. Користуючись нагодою від імені нашого колективу хочу також поздоровити усіх рівнян з наступаючими новорічними та різдвяними святами. Нехай для всіх Новий рік буде не просто новим, але щасливим, сповненим різдвяної щедрості, добра та милосердя!

Категория: Російська ліга | Просмотров: 1226 | Добавил: TOFIK | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 4
4  
Давайте тут без емоцій. По кожному тут окремо треба говорити. Гайдим - підставив ВТ у 2005-му, показав свою абсолютну неспроможність як тренер та організатор команди у 2006-му ... його проблема надмірне самолюбство ... це й не дозволяє йому йти в команду до ВТ, а дарма, Володя професіонал і вміє переступати через "неможу і нехочеться"; Колодій мол. - йому не витримати нинішньої конкуренції у нашій команді, там йому буде більший накат і новий досвід - правильно робить, тут буде місце хлопцям молодшим, а йому там новій сезон і новий досвід; Омельян - ось тут мені дуже шкода, але тут теж все ясно ... повертаеться Полюхович, а його позиція у 2005-му була принциповою і ясно кому при рівних умовах віддасть перевагу і ресурс ВТ ... і це правильно, мабуть Омельяну таки цей сезон краще відганяти не у нас, крім того його техніка вигоріла ... а там все ж таки щось дадуть ... проте ще раз кажу шкода, бо він молодець підріс.

3  
сейчас то, что ровенские гонщики не выступают за ровенский клуб - это последствия, а причину нужно искать годом раньше. так что ничего тут удивительного нет.

2  
а може ти їм будеш платити? cool

1  
angry как можна нашим спорцменам выступать за Турбину? В место того что бы усилить нашу команду они становятся нам соперниками. Я етого не понимаю

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]